Vés al contingut (premeu Retorn)

Edifici VG4 - Aulari de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG)

L'Aulari de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú simula una evacuació d'emergència

VG4-2

El matí del 17 de novembre es va desenvolupar un simulacre tècnic d’evacuació total a l’Aulari de Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú.

Les persones que ocupaven en aquell moment l’edifici van evacuar sense incidències amb una bona resposta i mobilització. L’evacuació es va assolir en 6 minuts.

El simulacre va comptar amb la col·laboració de 4 observadors que amb l’objectiu de recollir informació sobre el desenvolupament del simulacre es van situar en punts clau de l’edifici. Aquesta informació serà analitzada per la Direcció de l’Escola i el Servei de Prevenció de Riscos Laborals per tal de millorar aquells aspectes que resultin necessaris.

Al simulacre va assistir com a observadora externa una tècnica de Protecció Civil.

L'actuació s'emmarca dins del Pla de millora de les condicions d'evacuació dels edificis existents (2007-2010).

VG4-5 VG4-4 VG4-6
VG4-3 VG4-7 VG4-1

Explica'ns la teva!

En aquest espai pots compartir la teva experiència o enviar-nos qualsevol comentari que vulguis fer sobre aquest tema.