Pla Estratègic de la UPC 2022-2025

Quan?

16/12/2021 fins a 31/12/2025 (Europe/Madrid / UTC100)

Nom de contacte

iCal

Els objectius estratègics i específics que es presenten en aquest document formen l’estructura general del pla estratègic 2022-2025 que s’acabarà de desenvolupar durant el mes de gener i febrer. Aquest pla estratègic, a més de recollir les línies principals d’actuació en els propers 4 anys, és un requisit per poder obtenir l’acreditació Institucional dels centres.

La proposta d’aquesta estructura ve d’un procés en el que s’ha convidat a participar als diferents col·lectius de la Universitat. La proposta inicial es va generar fruit d’una sessió de treballar del Consell de Direcció i l’equip de gerència. Posteriorment es va presentar a la Comissió Acadèmica i es va presentar i demanar aportacions a les direccions de centre i departament així com al Consell de l’Estudiantat. Finalment es va presentar a tot el col·lectiu PDI i PAS i es van recollir les seves aportacions a través d’un formulari.

L’estructura del pla estratègic està format per uns objectius estratègics, en columnes, i unes línies d’acció, en files. Cada línia d’acció conté diferents objectius específics. L’assoliment d’aquests objectius específics ajudaran a assolir els objectius estratègics.

A partir de l’aprovació d’aquesta estructura del pla estratègic, el desenvolupament del pla inclourà els indicadors i les accions concretes a desenvolupar per a cada objectiu específic.