Vés al contingut (premeu Retorn)

S’ha publicat l’edició 2017 del THE World University Ranking (WUR) i del THE WUR by Subject

La UPC manté posicions a la classificació general i es classifica entre les 300 primeres universitats en Arts i Humanitats.

El THE WUR classifica les millors universitats del món a partir de l’anàlisi de tretze indicadors vinculats a la recerca, la docència, la internacionalització i el prestigi de les institucions. El THE WUR by Subject posiciona les primeres institucions a partir de la mateixa relació d’indicadors,  si bé variant el pes de cadascun.

Les classificacions per camps es van publicant, de manera progressiva, a partir del mes de setembre, després de l’edició general. Enguany la primera classificació publicada ha estat la d’Arts i Humanitats en la que la UPC s’ha posicionat al lloc 251-300. En Enginyeria i Tecnologia s'ha posicionat al rang 176-200 i en Ciències de la Computació al 101-125.

Es pot consultar la informació completa seguint aquest enllaç.