Vés al contingut (premeu Retorn)

S'ha publicat l'edició 2018 del QS World University Rankings by Subject

La UPC es col·loca entre les 22 millors del món en Arquitectura i entre les 34 millors en Enginyeria Civil i Estructural.

El QS World University Rankings by Subject puntúa els resultats de les institucions en cinc camps i quaranta-vuit disciplines. Per fer-ho analitza quatre indicadors centrats en dos grans àmbits, recerca (Citacions per document i Índex-H) i reputació (Enquesta de reputació a acadèmics i Enquesta de reputació a ocupadors).

Pel que fa als camps, la UPC es col·loca al lloc 81 en Enginyeria i Tecnologia, al 271 en Ciències Naturals i al 298 en Ciències Socials i en Arts i Humanitats.

Quant a les disciplines, el millor resultat de la UPC és l’obtingut en Arquitectura, amb el lloc 22 a nivell mundial, seguit per Enginyeria Civil i Estructural, amb la posició 34.

Es situa al rang 51-100 en Enginyeria de Telecomunicacions, Elèctrica i Electrònica, a Arts i Disseny, a Ciències de la Computació i a Matemàtiques.

Es posiciona al rang 101-150 a Enginyeria Industrial, Mecànica i Aeronàutica i a Estadística; al rang 151-200 a Ciència dels Materials i a Ciències del Medi Ambient, al 201-250 a Enginyeria Química, a Agricultura i a Física i Astronomia i, finalment, al rang 251-300 a Administració d'Empreses.

Es pot consultar la informació completa seguint aquest enll.