Vés al contingut (premeu Retorn)

S'ha publicat l'edició 2017 del QS World University Rankings by Subject

La UPC es col·loca entre les 26 millors del món en Arquitectura i entre les 34 millors en Enginyeria Civil i Estructural.

S’ha publicat l’edició 2017 del QS World University Rankings by Subject que incorpora per primer cop les classificacions que conformaven el QS World University Rankings by Faculty.

El QS World University Rankings by Subject puntúa els resultats de les institucions en cinc camps i quaranta-dues disciplines. Per fer-ho analitza quatre indicadors centrats en dos grans àmbits, recerca (Citacions per document i Índex-H) i reputació (Enquesta de reputació a acadèmics i Enquesta de reputació a ocupadors).

Pel que fa als camps,  la UPC es col·loca al lloc 84 en Enginyeria i Tecnologia; al 299 en Ciències Naturals; al 363 en Ciències Socials (on s’hi posiciona per primer cop), i al 384 en Arts i Humanitats.

Quant a les disciplines, el millor resultat de la UPC és l’obtingut en Arquitectura, amb el lloc 26 a nivell mundial, seguit per Enginyeria Civil i Estructural, amb la posició 34.

Es situa al rang 51-100 a Enginyeria de Telecomunicacions, Elèctrica i Electrònica, i a Matemàtiques.

Es posiciona al rang 101-150 a Art i Disseny (on es classifica per primer cop), a Ciències de la Computació, a Enginyeria Industrial, Mecànica i Aeronàutica i a Estadística; al rang 151-200 a Ciència dels Materials, al 201-250 a Enginyeria Química, Agricultura (en els dos casos per primera vegada) i a Ciències del Medi Ambient i, finalment, al rang 251-300 a Física i Astronomia i a Administració d'Empreses, en aquest darrer cas també per primer cop.

Es pot consultar la informació completa seguint aquest enll.