Vés al contingut (premeu Retorn)

Presentació de la Jornada d'Innovació Docent, JID-RIMA 2010

La Jornada d'Innovació Docent

DSCN0214.JPGAquesta jornada d’innovació docent, JID-RIMA 2010, és el resultat de la col·laboració de RIMA amb el grup GIAC, que anualment realitza les Jornades d’aprenentatge cooperatiu, JAC.

Dates de realització: 1 i 2 de juliol de 2010

Aquestes Jornades d'Innovació Docent, JID-RIMA 2010, organitzades des del projecte RIMA  (Recerca i innovació en Metodologies d’Aprenentatge, ICE-UPC) que aquest any coincideixen amb la celebració del VI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (VI CIDUI)  i amb la X Jornada d’Aprenentatge Cooperatiu, (X-JAC) , volen esdevenir un espai de comunicació entre els membres de tota la comunitat acadèmica, siguin o no membres dels grups identificats al projecte RIMA. Seran, doncs, espais idonis per donar visibilitat i difusió a totes aquelles experiències, vinculades a la innovació docent, tot aprofitant els àmbits contemplats pels propis grups de RIMA.

publicacio.png programa.png Resum

Accés a totes les ponències

Les Jornades JID-RIMA se celebraran a l'edifici A1 del Campus Nord de la UPC

mapa-seu-web-cat.png

Ens veiem al juliol!!

RIMA

El projecte RIMA (Recerca i Innovació en Metodologies d’Aprenentatge, http://www.upc.edu/rima) neix al 2007 com una iniciativa de l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat Politècnica de Catalunya (ICE-UPC) amb l’objectiu principal d’aglutinar els grups de professorat constituïts al voltant de noves metodologies, tot donant visibilitat a les activitats i propostes d’innovació docent a la UPC.

Actualment, RIMA comprèn 13 grups d’interès de diferents àmbits:

GIAC – Grup d’Interès en Aprenentatge Cooperatiu (Activitats JID-RIMA 2010)

GIDF - Grup d’Interès en la Docència de Física

GidMAT - Grup d’Innovació docent en Materials  - (Activitats JID_RIMA 2010)

GiLABViR - Grup d’Interès en Laboratoris Virtuals i Remots (Activitats JID-RIMA 2010)

GIPBL - Grup d’Interès en Ensenyament Basat en Projectes/Problemes

GIQUAL - Grup d’Interès en Qualitat a l’Aula (Activitats JID-RIMA 2010)

GIUM-A - Grup d’Interès en l’ús de MOODLE-ATENEA

GRAPA - Grup d’Avaluació de la Pràctica Acadèmica - (Activitats JID-RIMA 2010)

GRAPAU - Grup d’Interès en Aprenentatge Autònom (Activitats JID-RIMA 2010)

GRECO - Grup de Recerca en Competències (Activitats JID-RIMA 2010)

GReDiQ – Grup de Recursos per a la Didàctica de la Química (Activitats JID-RIMA 2010)