Vés al contingut (premeu Retorn)

Jornada d'Innovació Docent JID-RIMA 2014

3 de juliol de 2014 al Palau Firal i de Congressos de Tarragona

La Jornada d’Innovació Docent, JID-RIMA 2014, se celebra novament en el marc del VIII Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI 2014) i que enguany se celebra en el Palau Firal i de Congressos de Tarragona, organitzat per la Universitat Rovira i Virgili.

Aquestes Jornades JID-RIMA 2014 s’organitzen des del projecte RIMA (Recerca i innovació en Metodologies d’Aprenentatge, ICE-UPC) i volen esdevenir un espai de comunicació entre els membres de tota la comunitat acadèmica, siguin o no membres dels grups identificats al projecte RIMA. Són, doncs, un espai idoni per donar visibilitat i difusió a totes aquelles experiències, vinculades a la innovació docent, tot aprofitant els àmbits contemplats pels propis grups de RIMA, en l'àmbit de la Innovació Docent i/o les metodologies d'aprenentatge.

Podeu visitar el nostre web i fer una ullada al grups que actualment conformen el programa RIMA

Les activitats de les respectives sessions quedaran recollides en un document que quedarà publicat al web de RIMA.

Aquest any comptem amb la col·laboració d’en Marc Boada, escultor, escriptor, conferenciant, monologuista i divulgador científic que ens parlarà sobre “Eines de comunicació per a la didàctica de la tecnologia”.

Per a qualsevol dubte, consulta i/o suggeriment, si us plau adreceu-vos a jid.rima@upc.edu

Taula resgistres
3 de juliol de 2014 al Palau Firal i de Congressos de Tarragona
3 de juliol de 2014