Vés al contingut (premeu Retorn)

La Responsabilitat Social a la UPC

El compromís de la UPCbosque llaneces

La Universitat Politècnica de Catalunya és una institució fortament compromesa amb els valors de la Responsabilitat Social. Aquest compromís es fa palès a través d'un ampli ventall de polítiques i actuacions que la institució està portant a terme des de fa anys en els seus principals àmbits d'actuació.

Així mateix, la Universitat té també una clara voluntat de transparència i rendició de comptes en aquest camp, tant amb la pròpia comunitat interna com amb els diferents sectors de la societat.

En aquest apartat es destacaran les polítiques i actuacions més rellevants en el marc de la Responsabilitat Social (Plans sectorials, Campus d'Excel·lència...), al temps que es presentarà una comprehensiva eina de rendició de comptes que periòdicament elabora i publica la nostra universitat, l'Informe de Progrés del Pacte Mundial.