Vés al contingut (premeu Retorn)

Informació general

La convocatòria d'ajudes per a programes de màster conjunts està organitzada en dues fases.

• La primera fase correspon a la sol·licitud de nous projectes conjunts Espanya-França i de sol·licitud de renovació dels projectes existents de màster. Presenten les sol·licituds els coordinadors responsables dels programes.

• La segona part de la convocatòria correspon a la selecció dels beneficiaris de les estades de mobilitat per a cada un dels programes sel·leccinats. Els coordinadors responsables del programes presenten les sol·licituds de professors i estudiants que participen en els seus respectius programes.

El MECD també convoca ajudes per a promoure la mobilitat en programes de doctorat conjunts. Per a més informació consulteu el web de l'Escola de Doctorat.