Vés al contingut (premeu Retorn)

Sol·licitud de projectes. Requisits

1. S'ha de tractar d'un màster oficial que s'imparteixi durant el curs 2016-2017 en universitats espanyoles.

2. Hi ha d'haver signat un Conveni o Acord amb l' universitat francesa en el qual es recullin els termes relatius al programa de Master conjunt. Aquest haurà de contemplar una cooperació mínima de tres cursos acadèmics continuats. Si la vigència del Conveni o Acord no cobreix els tres cursos acadèmics, en cas de concessió, aquesta quedaria condicionada al fet que ambdues universitats prorroguin el Conveni

3. Les sol·licituds s'han de presentar en tots dos països per a un mateix projecte, mobilitat i finalitat.

4. El professor coordinador responsable ha d'estar un possesió del grau de doctor i tenir vinculació docent funcionarial per a entitats públiques o vinculació docent contractual permanent per a les privades.

5. A cada programa podrà sol·licitar-se un màxim de dues estades de professors i tres d'estudiants. No s'admetran sol·licituds en les quals no hi hagi com a mínim una estada d'estudiant.

6. El programa de màster ha de tenir un mínim de 20 estudiants matriculats en total durant els tres últims cursos i cada curs ha d'haver tingut algun estudiant matriculat.