Vés al contingut (premeu Retorn)

Resolucions

La resolució definitiva amb la llista de beneficiaris d'aquestes beques s'ha publicat el 23 de juny de 2017.

Els beneficiaris rebran durant el dia 23 juny un correu electrònic del Banc Santander informant que s'ha d'acceptar la beca a través de la mateixa plataforma que es va fer servir per a sol·licitar-la.

Independentment de la data límit donada per el Banc Santander per a acceptar la beca, els estudiants de la UPC l'han d'acceptar abans de les 24 hores del dia 27 de juny de 2017.

Si no s'accepta la beca abans d'aquesta data, aquesta serà reassignada als estudiants de la llista d'espera.

La resolució provisional amb la llista de beneficiaris d'aquestes beques s'ha publicat el 16 de juny de 2017.

Contra aquesta resolució es pot presentar una al·legació mitjançant la plataforma Demana SGA fins a les 24 hores del dia 18 de juny de 2017.

Si cap de les al·legacions es acceptada, aquesta resolució podrà ser modificada i prioritzada de nou tenint en compte les sol·licituds afectades.

Un cop estudiades les al·legacions es publicarà la resolució definitiva el dia 23 de juny.

Totes les comunicacions es faran mitjançant l’e-mail que consta a l’e-secretaria. Per aquest motiu, les persones sol·licitants seran responsables de mantenir aquesta informació actualitzada