Vés al contingut (premeu Retorn)

Pagament

El pagament dels ajuts als estudiants beneficiaris s’efectuarà de la manera següent:

• Un primer pagament parcial de 2.400€ que es farà després que el beneficiari:

- Accepti la beca, amb la qual cosa cedeix les seves dades al Banc Santander.

- Reculli al seu centre docent i signi la credencial que l’acredita com a estudiant de mobilitat.

- Signi el compromís de becari (en format word o en format pdf).

- S’incorpori a destí i faci arribar un certificat d’incorporació (en format word o en format pdf) al centre de la UPC on està matriculat.

- Informi del compte bancari del Banc de Santander o Openbank a l'e-secretaria.

Hagi lliurat l'ordre SEPA a la secretaria de l'escola/facultat on està matriculat.

• Un segon pagament per la resta de l’import de l’ajut un cop descomptat l’import de l’assegurança que s’efectuarà un cop presentat el certificat d’estada (en format word o en format pdf). El certificat haurà de ser original i s'ha de presentar al centre on s'està matriculat.