Recomanacions sobre la gestió de l'autoria conjunta

Els enginyers i els científics treballen i escriuen en equips. Els centres de recerca més prestigiosos ofereixen revisions per part d'experts dins del departament abans d'enviar un treball. Tanmateix, els escriptors de moltes universitats es queixen que els coautors fan pocs comentaris, però que en canvi els revisors experts de les revistes fan crítiques brutals. Trobem que encarregar a un col·lega una tasca específica augmenta les possibilitats que l'autor rebi comentaris útils i ben fonamentats. Centrar-se en una tasca específica redueix la pressió que senten els col·legues davant de la revisió del document.

Reflexioneu sobre l'eficàcia del vostre esborrany

Reflexioneu sobre l'eficàcia del vostre esborrany a partir d'aquesta llista de preguntes curtes [PDF] i convideu els vostres coautors que facin el mateix. Del Departament d'Enginyeria i Informàtica de la Universitat de Califòrnia a San Diego.

Guia de lectura crítica de la recerca en enginyeria

Guia de lectura crítica de la recerca en enginyeria. L'escriptor necessita ser un lector crític astut. Sotmeteu el vostre article a l'escrutini crític amb els vostres coautors. Les línies directrius són de William G. Griswold, Universitat de Califòrnia a San Diego.