Saltar al contenido (pulsar Return)

Elemental 1: la información solo está disponible en catalán

Elemental 1. Millora de les habilitats orals i escrites

Si t'interessa... Ampliar les habilitats orals i escrites en català. Redactar textos no gaire complexos. Llegir textos sobre temes de la teva especialitat amb un nivell de comprensió satisfactori. Fer exposicions orals senzilles. [+ info]

Informació general

DestinatarisEstudiantat internacional, doctorands, PDI i PAS visitants de la UPC, UPC Alumni Premium, persones externes a la UPC.
Durada i modalitat

Oferim un servei individualitzat que consta d'una programació ajustada, un suport tutoritzat (tutories a demanda) i una avaluació final de superació de nivell.

• 65 h d'aprenentatge virtual guiat amb curs Parla.cat
  • 10 h de sessions presencials
  • 12 setmanes
És important poder-hi dedicar entre 4 i 5 h de feina setmanals.
Aquest curs continua amb el curs Elemental 2
RequisitBàsic 3 o equivalent. Per sol·licitar una prova de nivell, cal escriure un correu a demana.slt@upc.edu.
Crèdits3 ECTS per a estudiants de mobilitat (a reconèixer en la universitat d'origen).
Equivalència de nivellNivell B1.1 del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües
Certificació

1. Certificat d'assistència: mínim 80 % d’assistència + mínim 60 punts en les activitats Parla.cat + 80 % lliurament de textos escrits
2. Certificat d’aprofitament: mínim 80 % d’assistència + mínim 60 punts en les activitats Parla.cat + 80 % lliurament de textos escrits + superació del test final

PreuUPC: 20 € (excepte PDI); UPC Alumni Premium: 90 €
Pagament1. El pagament del curs s'ha de fer mitjançant un ingrés al compte corrent de "la Caixa":
IBAN: ES40 2100 3648 9922 0004 1684 / BIC: CAIXESBB. S'ha d'especificar: nom i cognoms, SLT i el nom del curs al qual es fa la inscripció.

2. S'ha d'enviar el comprovant de l'ingrés per correu electrònic a l'adreça demana.slt@upc.edu com a màxim 2 dies abans de l’inici del curs.

3. Si no s’envia el comprovant de pagament, l’SLT es reserva el dret d'anul·lar la inscripció.
Informació matrícula i inscripció

Informació sobre la matrícula

Formulari d'inscripció

Grups