Vés al contingut (premeu Retorn)

Convocatòria d'ajuts per a la mobilitat d'estudiants de Màsters Oficials durant el curs acadèmic 2011-12, inclosos els desenvolupats conjuntament entre universitats franceses i espanyoles.

El Ministeri d'Educació publica a la seva web la convocatòria d'ajuts a les universitats per a afavorir la mobilitat d'estudiants en ensenyaments universitaris oficials de màster, inclosos els desenvolupats conjuntament entre universitats franceses i espanyoles.

Per a conèixer els detalls i característiques d'aquesta convocatòria podeu consultar la web del Ministeri d'Educació.

Termini de presentació de sol·licituds pel curs 2011-2012: del 5 al 23 de setembre de 2011.

Lloc de presentació: els estudiants candidats hauran de presentar la seva sol·licitud als registres de la UPC.

Informació i consultes:
Unitat de Mobilitat d'Estudiants, Servei de Relacions Internacionals