Ajuts especials Erasmus+ per als estudiants (Erasmus-estudis o Erasmus-pràctiques) amb discapacitats físiques greus

La Comissió Europea atorga uns ajuts addicionals als estudiants amb alguna discapacitat física greu que vulguin participar en el programa Erasmus. S’ofereix la possibilitat, doncs, de sol·licitar aquests ajuts especials per tal d’afavorir la mobilitat d’aquests estudiants.

Juntament amb la sol·licitud, caldrà incloure els certificats que demostrin el grau de discapacitat i/o les necessitats especials excepcionals, amb els documents següents:

1. Descripció de les circumstàncies individuals del sol·licitant.
  2. Pressupost desglossat de l’ajut que se sol·licita.

No hi ha cap límit econòmic en la demanda d’aquests ajuts fins a la darrera convocatòria publicada. Cal, però, que totes les despeses estiguin justificades.

Per a més informació, contacteu amb: sga.mobilitat@upc.edu o bé consulteu properament la convocatòria que es fara pública a través del web del Servei de Gestió Acadèmica de la UPC: www.upc.edu/sga