Programa Erasmus+ : prova de nivell online

El programa Erasmus+ obliga als estudiants participants a realitzar una prova de nivell online de l’idioma d’impartició de les classes a la universitat de destinació, tant al començament de la mobilitat com al final de la mateixa amb l’objectiu de conèixer la millora en la competència lingüística dels individus.

La plataforma online estarà disponible aquest curs 2014-2015 només per a les llengües majoritàries : anglès, francès, alemany, italià i espanyol. Tan bon punt com l’Organismo Autònomo de Programes Educatius Europeus ens informi del procediment i distribueixi les llicències per poder examinar-se, els estudiants que tinguin concedida una plaça Erasmus+ seran puntualment informats.

Per la resta d’idiomes, aquest any la prova de nivell no serà obligatòria.

Des de l’OAPEE s’ha informat a les universitats que aquest primer curs (2014-2015) no hi haurà llicències per a la realització de possibles cursos online per a tots els estudiants Erasmus. En aquest cas, des de la UPC es prioritzaria i tramitaria. Quan es coneguin el nombre de llicències, es faran públics els criteris d'atorgament i la llista d'estudiants seleccionats.