Terminis i resolució de les sol·licituds de places d'intercanvi

Les escoles estableixen els seus calendaris per a la presentació de sol·licituds, segons la tipologia de places i les destinacions oferides. Si esteu interessats a obtenir una plaça d’intercanvi, cal assistir a les reunions informatives dels centres i estar atents als terminis establerts.

L’adjudicació de places s’efectuarà d’acord amb els criteris de cada centre. El coordinador o el responsable de l’àrea de relacions internacionals informarà als estudiants de les destinacions i  assignacions sol·licitades.

Cada centre donarà a conèixer la resolució final de la seva convocatòria de places.

Atesa la novetat del programa Erasmus+ i el desconeixement dels detalls de la convocatòria d’ajuts del Ministeri d’Educació, Cultura i Esports –només anunciat fins ara en premsa-, es recomana anar consultant la informació actualitzada sobre ajuts i beques que s’anirà publicant a la web del Servei de Gestió Acadèmica.