Ajuts per als estudiants Erasmus: ajuts "Erasmus.es" (del Ministeri d’Educació, Cultura i Esports)

Àmbit geogràfic

El MECD publica una convocatòria d’ajuts adreçada a aquells estudiants que realitzaran una estada Erasmus+ el curs que ve.

Les bases de les convocatòries es faran públiques a través de la web
del Servei de Gestió Acadèmica de la Universitat Politècnica de Catalunya:
www.upc.edu/sga/beques/mobilitat-internacional/programa-erasmus

Podeu consultar en aquell web, a títol orientatiu, les convocatòries publicades per al curs 2014-2015.

Important: incompatibilitat

Aquestes beques són incompatibles amb el programa d'ajuts Erasmus+ del SEPIE per al mateix curs acadèmic i que es tramiten a través de la pròpia UPC.

Import dels ajuts

L'import dels ajuts és variable, segons el país de destinació. En la taula de sota es mostren, a títol orientatiu, els imports dels ajuts Erasmus.es de la convocatòria passada (2014-2015).

Màxim finançat: 5 mesos en mobilitats per estudis i 3 mesos en mobilitats per pràctiques.

Grup

Macedònia

300 €

400 €

(*) Els Erasmus estudis que van gaudir de beca del MECD durant el curs anterior gaudiran de 100€ addicionals per mes.

Requisit de nivell d'idioma

Per tal de poder accedir a aquests ajuts, l’estudiant haurà d’acreditar un coneixement de l’idioma d’impartició de la docència del país de destinació, d’un nivell mínim de B2.

Si no tens algun certificat acreditatiu de llengua, consulta la informació de l'apartat corresponent.

Termini de presentació de sol·licituds

Encara no disponible.
Per a la convocatòria d'ajuts Erasmus.es del curs 2014-2015, el termini de presentació de sol·licituds va ser fins al
23/04/2014.

El Ministerio de Educación encara ha publicat la informació de la convocatòria Erasmus.es '2015-2016.
Tan bon punt es publiqui:
- Es publicarà la informació al web del Servei de Gestió Acadèmica UPC ;
- i, des de les Sotsdireccions de Relacions Internacionals dels centres, s'informarà als estudiants que tinguin concedida una plaça Erasmus+.

Més informació

A títol orientatiu, pots consultar la convocatòria Erasmus.es del curs 2014-2015 a la pàgina web del Servei de Gestió Acadèmica UPC.