Ajuts Erasmus+ per estudiants Erasmus-estudis amb desavantatges econòmics

Els estudiants amb desavantatges econòmics que realitzin una estada Erasmus estudis rebran un ajut complementari de 100€/mes (màxim 5 mesos). Aquests ajuts no són elegibles per als estudiants Erasmus pràctiques.

Aquest import s'afegirà a l'ajut Erasmus+_estudis per a aquells estudiants que en siguin elegibles, quan siguin beneficiaris de l'ajut Erasmus+_estudis, a través de les convocatòries corresponents i publicades al Servei de Gestió Acadèmica UPC (anar a l'apartat "Beques" i a dintre, "Mobilitat Internacional").

L’adjudicació d’aquests ajuts es realitzarà, segons disposició pressupostària i convocatòria corresponent, a partir de les indicacions posteriors de Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE).

Més informació: