Reunions informatives sobre programes de mobilitat als centres UPC

Consulta quan serà la reunió informativa del teu centre sobre els Programes de Mobilitat Internacional.
No te la perdis, assisteix-hi!....Allà s'expliquen molts detalls sobre la convocatòria de places per demanar un intercanvi a l'estranger (Erasmus o altres)!

Nota: Les reunions informatives per marxar d'intercanvi al curs que ve van tenir lloc fa uns mesos (al novembre-desembre o bé al febrer-març).
Consulta al teu centre si el termini de presentació de sol·licituds per marxar d'intercanvi ja està tancat.
Consulta també a la teva escola/facultat si potser hi haurà o no alguna convocatòria addicional, per demanar places que hagin quedat vacants (potser de cara a realitzar un intercanvi al segon quadrimestre del curs que ve).