Vés al contingut (premeu Retorn)

11th Global Week - Inscripció

La Universitat de Chitkara, a Punjab, Índia, acull professors destacats que s'uneixin a la 11thGlobal Week.

El programa de mobilitat laboral de la setmana tindrà lloc del 14 al 18 d'octubre de 2019 a la universitat amfitriona.

Durant els darrers 7 anys, l’esdeveniment de la Setmana Global ha permès visitar facultats per lliurar un mitjà anglès, mòduls basats en el crèdit i compartir les seves experiències amb els estudiants de la Universitat de Chitkara.                                                                                                        La iniciativa d’internacionalització de la universitat amfitriona espera impulsar la mobilitat de personal i estudiants basant-se en la relació professional i personal.

Es preveu que cada professor tingui un temps de lliçó de 15-20 hores per a aquesta Setmana Global, amb accés a totes les instal·lacions de la universitat.

Els professors interessats d’arquitectura, art i disseny, ciències mèdiques relacionades, empreses, enginyeria (civil, mecànica, informàtica, elèctrica, electrònica i de comunicació), educació, hospitalitat i arts culinàries, comunicació de masses i periodisme, i farmàcia poden inscriure's fins a final de juliol.

El sol·licitant guanyador gaudirà d'alguns beneficis per part de la universitat amfitriona, incloses la festa d'acollida i de sortida, felicitacions formals, allotjament per a tot l'esdeveniment, trasllats a l'aeroport, sopars de gala i dinars, visites a la ciutat, viatges al país, nits i sortides de cap de setmana. activitats, sessions de networking i, per descomptat, conferències els dies feiners.

Per a la inscripció i la planificació, poseu-vos en contacte amb la Universitat de Chitkara a: sanjeev.sahni@chitkara.edu.in o mitjançant aquest link: clicking here