1a convocatòria de beca per a estada de recerca postdoctoral a la Florida Politechnic University, curs 2022-2023

La Florida Polytechnic University i la Comissió Fulbright anuncien la convocatòria d’una beca anual adreçada a doctors espanyols que vulguin fer una estada de recerca, amb un component de docència a nivell de grau, en qualsevol de les següents àrees oferides per la institució de destinació: informàtica, enginyeria informàtica, ciència de dades, enginyeria mecànica, enginyeria industrial, enginyeria mediambiental, operations research, informàtica aplicada a ciències de la salut, big data, o vehicles autònoms.

Presentació de sol·licituds: Des del 24 de novembre de 2021 fins al 25 de gener de 2022

Dotació de la beca: 21.500 dòlars per a una estada prevista de quatre mesos / un semestre.

Requeriments: Nacionalitat espanyola.  Que s’hagi obtingut el doctorat en una universitat espanyola amb anterioritat al juny de 2014. Tenir un coneixement de l’idioma anglès adequat –parlat i escrit−, que s’haurà d’acreditar segons el que s’estipula al punt B.5. d’aquesta convocatòria

Per a més informació, seguiu aquest enllaç.