Vés al contingut (premeu Retorn)

Beques de la Fundació Heyning-Roelli per estades a Suïssa el curs 2020/2021

Convocatòria de beques

La Fundació privada Heyning-Roelli ofereix beques per estades a la ETH a Zurich, pel quadrimestre de tardor del curs 2020/2021.
Aquestes beques són compatibles amb les del programa de mobilitat SEMP (programa d'intercanvi propi de les universitats de Suïssa, semblant al Erasmus+). Sí que estaran sotmeses a les restriccions derivades del COVID-19 que es produeixin durant el mencionat període.

Elegibilitat

Els candidats han d'estar nominats per fer una estada d'intercanvi a la ETH Zurich al quadrimestre de tardor 2020/2021.
Els sol·licitants hauran de demostrar que estan especialment qualificats pels estudis escollits i també que no tindrien la capacitat de fer el viatge sense un ajut financer.

Import de l'ajut

L'import de l'ajut Heyning-Roelli és variable i dependrà de la situació econòmica de l'estudiant.

Informació de la convocatòria i presentació de sol·licituds

Trobareu la informació sobre les condicions i sol·licituds per a aquesta convocatòria a: at http://www.heyning-roelli-stiftung.ch/index_en.html.

Termini per a la presentació de sol·licituds

Les sol·licituds es poden presentar fins al 31 de maig de 2020.

Més informació i consultes

Les consultes s'han de fer arribar directament a la Fundació Heyning-Roelli a:
heyning-roelli@blumgrob.ch