Vés al contingut (premeu Retorn)

Beques MAEC-AECID 2020-2021

El Ministeri d'Afers Exteriors i Cooperació ha fet pública la resolució de la Presidència de l'Agència Espanyola de Cooperació Internacional pel Desenvolupament, per la que s'aprova la convocatòria dels Programes de Beques MAEC-AECID d'Art, Educació, Ciència i Cultura pel curs acadèmic 2020-2021.

En el seu Programa I.7 s'ofereixen beques per a:

a)    Funcionaris o personal integrat en els sistemes públics, inclòs el sistema educatiu i universitari, de determinats països inclosos en les estratègies bilaterals del 'V Plan Director de la Cooperación Española' per a la realització de màsters universitaris (oficials) de caràcter presencial a Espanya de 60 crèdits ECTS com a màxim, que estiguin inscrits en el Registre d'Universitats, Centres i Títols (RUCT), que hauran d'estar relacionats amb alguna de les línies d'acció en les que s'emmarquen les actuacions de la Cooperació Espanyola segons el 'V Plan Director' (Annex XIX de la Convocatòria).

Els sol·licitants hauran de ser nacionals de: Bolívia, Cap Verd, Colòmbia, Cuba, Equador, El Salvador, Egipte, Etiòpia, Filipines, Guatemala, Guinea Equatorial, Haití, Hondures, Jordània, Mali, Marroc, Mauritània, Moçambic, Nicaragua, Níger, Palestina, Paraguai, Perú, República Dominicana, Senegal i Tunísia.

El termini de presentació de les sol·licituds del Programa I.7 és del 17 de febrer al 6 de març.

Els candidats interessats poden visualitzar la resolució íntegra de la convocatòria.