Vés al contingut (premeu Retorn)

Campionat internacional d'estratègia tecnològica "Metalcup. Sustainable development"

El campionat internacional d'estratègia tecnològica en metal·lúrgia "Metal Cup” (metalcup.org) és una competició per equips internacionals d'estudiants d'universitats tecnològiques i d'ensenyaments professionals, per a la resolució de casos de la indústria metal·lúrgica i desenvolupament de projectes per aquest sector. El campionat es va iniciar al 2015 a Rússia i al 2020 van participar-hi més de 5500 persones de Rússia i altres països. En total, els participants al campionat van desenvolupar més de 1000 solucions de disseny, i unes poques seleccionades van rebre ajuts o premis especials.

El campionat es celebra amb l'objectiu de desenvolupar un pensament estratègic i adaptar joves enginyers a les activitats professionals de la metal·lúrgia.
La tècnica utilitzada al campionat és el mètode de casos d'estudi, que s’utilitza àmpliament per resoldre tasques de desenvolupament industrial. El cas utilitzat en el campionat és una revisió analítica estructurada de les activitats actuals d’una empresa (indústria) amb una relació directa amb el treball en l'entorn real de producció. Els participants al campionat han d’estudiar el material del cas, avaluar la situació de producció, etc. i proposar i justificar la solució que creguin més eficaç.

El tema per aquesta edició del campionat és el desenvolupament sostenible..+ Els participants hauran de buscar solucions en l'àmbit, amb tecnologies respectuoses amb el medi ambient, reduint la contaminació ambiental i el consum de recursos.

Elegibilitat

- Els membres de l'equip han de tenir entre 16 i 35 anys.

- Els equips estaran integrats per entre 3 i 7 estudiants.

- Cada equip tindrà un professor (coach) de la seva universitat. A petició d'un equip, aquest podria tenir fins a 3 professors "coach".

- L'equip d'estudiants designarà un representant o "capità" en el moment de la inscripció.

Informació sobre Metalcup (document en anglès)

Bases de Metalcup (document en anglès)

web de Metalcup: www.metalcup.org

Termini d'inscripció

ABANS de l'1 d'agost de 2021.

Procediment d'inscripció

Els interessats en participar en la competició "Metalcup" han de:

1. Registrar ABANS de l'1 d'agost el seu equip (grup d'estudiants+ professor) al web de Metalcup : www.metalcup.org

2. I a més, han d'enviar ABANS de l'1 d'agost

amb el títol "Equip per Metalcup", indicant la llista d'integrants de l'equip (que han registrat al web de Metalcup).

Més informació i contacte

Directament a través del web de Metalcup, a través de l'apartat "contact us".