Concurs fotogràfic Contemporarte 2023

Contemporarte és un certamen internacional de creació fotogràfica contemporània que té com a objectiu la promoció d’aquells artistes i creadors/es de l’àmbit fotogràfic que componen la comunitat universitària. A través d'aquest projecte, es volen d'impulsar els valors estètics i creatius de l'esmentada comunitat . Es coordina i finança des de la Universitat de Huelva.

Requisits de participació

Poden participar tots els membres de la comunitat universitària (alumnat, personal docent i investigador, i personal d'administració i serveis) de totes les universitats espanyoles.

El tema de l'obra serà lliure.

Termini de presentació de sol·licituds

La data límit de presentació de les obres serà el 19 de maig del 2023.

Presentació de les obres

La presentació de les obres es realitzarà a través de la fitxa d'inscripció que es troba a la web www.contemporarte.net. S'admetran com a màxim dues fotografies individuals o una sèrie per autor. El nombre màxim d'imatges que poden compondre una sèrie serà de quatre.

Premis

Contemporarte compta amb una borsa de compra, que el jurat executarà segons el seu criteri.

Pàgina específica del concurs en aquest web, amb tota la informació.

(A la pestanya "bases" de la pàgina web trobareu el text complet de la convocatòria, que recomanem llegir amb deteniment.)

Per a qualsevol consulta, contactar per e-mail amb: contemporarte@uhu.es
o remetre un missatge a través d'aquest enllaç