Vés al contingut (premeu Retorn)

Feria Tecnológica Virtual FETEPS

Fa 10 anys que el Centre Paula Souza organitza la Feria Tecnológica – Feteps – que és un espai per la demostració i socialització de projectes fets per alumnes de las Etecs , Fatecs i institucions estrangeres. La diversitat i la qualitat dels treballs expressen el desenvolupament de la visió emprenedora, creativa i científic-tecnològica.

A diferència de les 10 edicions anteriors, aquest any la XI FETEPS es celebrarà  virtualment. És una experiència única i significativa pels estudiants, ja que heu de presentar els projectes a través d’una plataforma digital.

Després d’haver estat seleccionats, els grups penjaran un banner virtual i dos vídeos que presentin el projecte. Els projectes estaran on-line del 2 al 20 d’octubre. És una gran oportunitat perquè utilitzant la tecnologia parleu a través d’ella!

Seran premiats un projecte de cada àrea i també de les categories: la millor en integració social i a la més innovadora. A més a més, el públic podrà elegir el projecte que més li hagi agradat, a través d’una enquesta on-line de Youtube.

Com Inscriure't i Bases del Projecte

"FETEPS REGLAMENTO 2017".

També pots accedir a: http://www.feteps.cpscetec.com.br/2017.