Oberta convocatòria per a estades de mobilitat Fulbright

70 ajuts per a investigadors i investigadores i professorat sènior i 30 per a joves doctors i doctores per a realitzar estades d'entre 3 i 6 mesos als Estats Units entre l'1 de gener i el 31 d'agost del 2024.

S'ha obert la convocatòria per a estades de mobilitat als Estats Units Fulbright / Ministerio de Universidades, les quals tenen com a objectiu afavorir i incentivar la mobilitat de professors i investigadors en un centre d'excel·lència als Estats Units.

Es tracta de 70 ajuts per a investigadors i investigadores i professorat sènior i 30 per a joves doctors i doctores. Les estades han de tenir una durada d'entre 3 i 6 mesos i s'han de dur a terme entre l'1 de gener i el 31 d'agost del 2024.
El termini de presentació de sol·licituds és fins al 9 de febrer de 2023 i es du a terme a la web del Ministeri d'Universitats.

Per obtenir més informació, visiteu la plana web de Fulbright: