Vés al contingut (premeu Retorn)

Sol·licitut per Olympia Summer Academy

La Olympia Summer Academy (OSA) i l'European International Studies Association (EISA) ofereixen una oportunitat educativa única per a estudiants de postgrau, investigadors, joves professionals i estudiants de pregrau: the 2018 Olympia Summer Academy in Comparative and International Politics.

La Opympia Summer Academy es durà a terme del 8 al 18 de juliol de 2018 a la ciutat portuària de Nafplio, al sud-est de Grècia.

L'Acadèmia 2018 consta de sis cicles. Cada cicle es dedica, respectivament, a l'estudi de la violència política, el desplaçament forçat, el terrorisme, el capitalisme, ordre post otomà i el risc polític.

Data límit de sol·licitud anticipada: 4 de març de 2018.
Els primers sol·licitants rebran un descompte de 50 a la tarifa de registre.
Data límit de sol·licitud regular: 4 de maig de 2018.

Per a tota la informació sobre el programa i el procés de sol·licitud, visiteu: www.olympiasummeracademy.org