Com a continuació a la cooperació que el SEPIE desenvolupa amb el Centre Bolashak (CIP) de Kazakhstan després que a l'abril passat se signés a Madrid un Memoràndum d'Entesa entre les dues institucions, els remetem ara una informació que ens fa arribar el CIP en relació amb un nou programa d'atracció de Professorat i gestors universitaris estrangers a les universitats kazakhs.

El programa estarà dividit en quatre direccions:

1. Assistència a professors d'anglès

1.A Funcions:

- Assistir a professors d'anglès kazakhs durant les classes

- Realitzar sessions de debat, clubs de xerrada i altres activitats extracurriculars amb els estudiants

1.B Requeriments per als que desitgen participar-hi:

- Ser capaç de parlar anglès natiu

- Cursar tercer o quart any de carrera universitària o estar graduat de la universitat

- Certificats TEFL / TESOL seran considerats com un plus

1.C Durada:

- Fins a un any acadèmic

1.D El que proporciona les institucions de Kazakhstan per als participants:

- Allotjament amb una família local, hotel o dormitori

- Tres àpats al dia

2. Metodologies TEFL

2.A Funcions:

- Entrenar professors d'anglès kazakhs sota el nou mètode i tècniques del TEFL, que inclouen escriptura acadèmica, anglès per motius específics, pensament crític etc.

- Consultoria i assistència en el desenvolupament de programes acadèmics acadèmic

2.D El que proporciona les institucions de Kazakhstan per als participants:

- Allotjament en hotel o dormitori

- Tres àpats al dia

3. Lectures per als Convidats

3.A Camps prioritaris:

- ET, desenvolupament de projectes d'inici

- Pedagogia innovadora, desenvolupament d'habilitats

- Desenvolupament d'habilitats emprenedores, gestió de projectes

- Escriptura acadèmica, metodologia per ensenyar anglès

- Medicina

3.B Funcions:

- Conduir lectures en camps de prioritat

- Entrenament en facultats universitàries per al desenvolupament de programes de nivells acadèmics mundials

- Ensenyar als estudiants mètodes de pensament crític, metodologia per direcció de projectes científics i escriptura acadèmica

3.C Requeriments per als que desitgen participar-hi:

- MBA o Doctorat

- Almenys cinc anys d'experiència en l'ensenyament i almenys deu anys d'experiència professional

- Publicacions en diaris científics i professionals amb factor d'impacte en els últims tres anys

3.D Durada del programa:

- Fins a quatre setmanes en una universitat amb l'oportunitat d'estendre el programa d'ensenyament cap a altres universitats

3.E El Ministeri d'educació i de ciència de Kazakhstan cobreix:

- Viatge d'anada i tornada fins a 1000 dòlars

- Salari mensual de fins a 3000 dòlars (inclou impostos)

- Allotjament fins a 400.000 tenge (aprox. 1200 dòlars)

4. Top managers de la universitat:

4.A Funcions:

- Treballar com a top manager de la universitat de Kazakhstan (rector o vicerector)

- Introduir canvis estratègics apuntant a millores d'activitats universitàries i incloure a les universitats en el rànquing internacional reconegut. (QS WUR, THE, ARWU)

- Desenvolupar els paràmetres del Procés de Bolonya

4.B Requeriments per als que desitgen participar-hi:

- MSc, MBA, MA o doctorat

- Almenys cinc anys d'experiència com a top manager d'una universitat estrangera i almenys deu anys d'experiència laboral

4.C Durada:

- Deu mesos (1 febrer 2019 - 30 novembre 2019)

4.D El Ministeri d'educació i de ciència de Kazakhstan cobreix:

- Viatge d'anada i tornada de fins a 1500 dòlars

- Salari mensual de fins a 4000 dòlars (inclou impostos)

- Allotjament de fins 903 dòlars per mes

Procés d'aplicació:

1. Enviar aplicacions a applications @ bolashak.gov.kz

2. Revisió de l'aplicació pel grup de selecció

3. Enviament de les aplicacions reeixides a les escoles i universitats

4. Aprovació de les aplicacions per les escoles i universitats

5. Enviament de sol·licituds per les escoles i universitats al centre de programes internacionals

6. Invitació del professional seleccionat

Documentació requerida

- Currículum (1)

- Carta de motivació (2)

- Carta de referència de l'últim lloc d'estudis o de treball

- Còpia del passaport en color

- Foto carnet

- Còpies de diplomes / certificats / graus

- Prova d'experiència laboral

1. El currículum / CV ha d'incloure la següent informació: títol, nom, cognom, sexe, data de naixement (dd / mm / aaaa),

país de naixement, ciutadania, número de telèfon mòbil, correu electrònic, educació, qualificacions, experiència laboral, publicacions, premis

i altra informació rellevant.

2. La carta de motivació és una part important del procés de sol·licitud i ha d'incloure el següent:

- Informació personal. Descriu els teus antecedents acadèmics, professionals i personals i explica com et fan un bon candidat per al programa. Si correspon, inclogui informació sobre els projectes que ha implementat, els seus resultats, el seu ensenyament, la seva voluntariat i la seva experiència intercultural.

- Informació Addicional. Inclogui qualsevol informació complementària o detalls sobre vostè que siguin rellevants en considerar la seva sol·licitud al programa. Si té projectes / idees específiques per implementar o té una preferència sobre el tipus d'universitat / escola on li agradaria treballar, si us plau, esmenti en la seva carta de motivació també.

Contactes

En cas de necessitar assistència per aplicar o si hi ha dubtes pel que fa al programa si us plau contactar mitjançant:

Correu electrònic:

1. applications@bolashak.gov.kz