Si no visualitzeu correctament el missatge, feu clic aquí

Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech. e-estudiantat. Publicació electrònica quinzenal per a l'estudiantat de grau i màster universitari oficial de la UPC
10 de juliol de 2012. Número 1
Preus matrícula i beques 2012-2013
Enguany el sistema de preus públics universitaris i el procediment de matrícula presenten canvis importants respecte als preus i als procediments seguits en cursos anteriors.

El nou sistema de preus públics per a crèdits matriculats per primera vegada estableix l'import que ha de pagar l'estudiant i que varia entre el 0% i el 25% del cost total dels estudis. Aquest import es calcula en funció del nivell de renda familiar computable i el nombre de membres de la unitat familiar, sempre que no se superin determinats nivells de patrimoni familiar.

Les rendes familiars es classifiquen en 7 nivells o llindars (del llindar 0 al llindar 6) i determinen el preu a pagar per als crèdits matriculats per primera vegada. Els llindars de l'1 al 5 corresponen a l'estudiantat que es pot beneficiar d'una beca Equitat (que se sol·licita en tràmits posteriors al procediment de matrícula). El llindar 6 correspon a l'estudiantat que no pot accedir a una beca, però sí que pot demanar, igual que la resta, el pagament fraccionat. El llindar 0 correspon a l'estudiantat que compleix els requisits per accedir a una beca del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport (MECD).

D'altra banda, el nou sistema de preus incideix també en el preu dels crèdits que es matriculen per segona, tercera o quarta vegada. més info [+]

Novetats. Apps UPC.
  • Descarrega't l'App UPC
    La nova aplicació per a smartphones que apropa la UPC al teu mòbil. Et permetrà consultar la nostra oferta d'estudis i inclou accessos a UPCmaps, Atenea i als vídeos de la Universitat.
  • A la UPC, cap risc
    El Manual d'acollida a l'estudiantat t'informa de tot allò que cal saber en matèria de prevenció de riscos.
Informació pràctica. CCD.
  • Campanya 0'7%, sí
    Perquè la cooperació per al desenvolupament és cosa de tots, destina l'equivalent al 0,7% de l'import de la teva matrícula a projectes de cooperació de la Universitat.
  • A l'agost, tot tancat?
    Consulta les dates en què els centres docents i les biblioteques de la UPC estaran tancats aquest mes d'agost.
Vosaltres sou notícia. Casa Solar LOW3
Punt d'Informació UPC, (obriu en una finestra nova) Twitter UPCinforma, (obriu en una finestra nova) Facebook Jo també vull estudiar a la UPC, (obriu en una finestra nova)
iTunes University, (obriu en una finestra nova) YouTube, (obriu en una finestra nova) UPCtv, (obriu en una finestra nova)