Eleccions a rector de la UPC
Els catedràtics Antoni Elias, Enric Fossas, Gabriel Junyent i Juan Jesús Pérez
són els candidats a rector de la UPC, en les eleccions que tindran lloc
el proper 29 d'octubre.

Com a estudiant o estudianta de grau o màster universitari tens dret a elegir al nou rector de la UPC mitjançant sufragi universal, lliure i secret. Consulta la relació de candidatures i tota la informació sobre el procés electoral en aquesta pàgina.

Llegeix-ne més!
  • Beques Equitat
    Fins al 18 d'octubre pots sol·licitar les beques Equitat adreçades a l'estudiantat de grau. Cal sol·licitar aquesta beca per gaudir de la bonificació per a l'estudiantat d'estudis d'enginyeria de coeficient docent C.
  • Inscriu-te al CLUC
    Vols acreditar el teu nivell d'anglès? Inscriu-te al CLUC, el certificat de llengües de les universitats catalanes i la Generalitat de Catalunya. Inscripció del 21 al 31 d'octubre.
  • 11è Concurs de la Carpeta UPC.11è Concurs de la Carpeta UPC
    Vols veure el teu disseny a la carpeta de la UPC del proper curs? Tens temps de presentar la teva proposta fins al 15 de novembre!
  • Jornada 'L'aventura d'emprendre en un món global'
    L'acte inclou una conferència de Jean-Philippe Courtois, president de Microsoft International. El 17 d'octubre, a l'edifici Vèrtex.
  • Alumni Premium per a estudiantat de darrer curs
    Si només et queden 60 crèdits per finalitzar els estudis ja pots gaudir de tots els serveis i avantatges com a membre UPC Alumni Premium. Només t'hi has de registrar!.
  • Trobada Rio 2014, reflexions sobre la universitat del segle XXI
    Amb motiu de la Trobada Internacional de Rectors Universia Rio 2014, l'estudiantat de la UPC pot compartir la seva visió de la universitat del segle XXI a través d'aquest sondeig.
Sou notícia
Audiovisuales a vista de pájaro

Tota la informació actualitzada la trobaràs sempre al web de la UPC i al Twitter @UPCinforma.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: morgueFile.