Matrícula i beques 2014-2015
Arriba el moment de realitzar la matrícula per al proper curs i d'estar atent a les diferents convocatòries d'ajut a l'estudi

S'ha obert el període per sol·licitar l'acreditació de caràcter econòmic (MATRC) de l'AGAUR. Per als estudiants que compleixin els requisits econòmics i acadèmics de la beca del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport (MECD), aquesta acreditació permet no haver de pagar els crèdits matriculats per primera vegada. No cal sol·licitar aquesta acreditació si ja disposes de la credencial de becari del MECD del curs 2013-2014.

En el moment de formalitzar la matrícula, si ja eres becari MECD el curs anterior i compleixes els requisits acadèmics, el sistema et permetrà matricular-te com a becari condicional. Si no eres becari, hauràs de presentar l'acreditació emesa per l'AGAUR. Has de tenir en compte que aquesta exempció de pagament està condicionada a la sol·licitud i l'atorgament de les beques MECD i de les beques Equitat.

Aquest curs també es manté la possibilitat de sol·licitar la bonificació per aquells estudiants que s'han vist afectats pel canvi de nivell de coeficient d'estructura docent dels seus estudis del B al C. Aquesta sol·licitud també s'ha de realitzar a través de la convocatòria de beques Equitat.

La UPC, a més, t'ofereix la possibilitat de fraccionar el pagament de la matrícula: en dos terminis en les matrícules quadrimestrals i en tres terminis en el cas de les matrícules anuals.

I recorda que si domicilies o fracciones el pagament, a partir del proper curs és imprescindible lliurar a la Universitat una ordre de domiciliació signada pel titular del compte i l'estudiant.

Si tens consultes sobre la matrícula truca al 93 401 62 00 (de 9 a 14 h) o envia un correu electrònic a info@upc.edu.

Llegeix-ne més!
  • Guia d'acollida a la UPC
    Tota la informació pràctica que necessites per començar el curs: inici de les classes, beques, intranets, tràmits acadèmics, idiomes, biblioteques, mobilitat, pràctiques, etc.
  • Fotografia guanyadora del Concurs Imatges del SudMatrícula solidària: campanya 0,7%
    Col·labora amb el programa de cooperació per al desenvolupament de la UPC a través de l'aportació voluntària de 5 € en la teva matrícula.
  • Màsters universitaris: ara és el moment!
    Has finalitzat els estudis de grau? Consulta tota l'oferta de màsters universitaris. Queden pocs dies per fer la preinscripció!
  • Beques MOBINT de l'AGAUR
    Tens concedida una plaça per marxar d'intercanvi internacional el curs vinent? Presenta la teva sol·licitud per a aquesta convocatòria de beques abans del 25 de juliol.
  • Programes UPC-Xina i Sino-Spanish Campus
    Oberta la convocatòria de places de mobilitat acadèmica dels programes UPC-Xina i Sino-Spanish Campus de la Universitat de Tongji.
  • Resolució provisional de les beques Erasmus.es
    Ja podeu consultar la resolució provisional d'aquests ajuts de mobilitat del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport (MECD) adreçats a estudiants que tinguin concedida una plaça de mobilitat per estudis o pràctiques en el marc del programa Eramus +.
  • Préstecs UPC Alumni
    Demà finalitza el termini per sol·licitar aquesta línia de préstecs promoguda pel Consell Social de la UPC per al finançament de la matrícula universitària o d'estades a l'estranger.
  • Préstecs FINAN de l'AGAUR
    Informa't de les condicions d'aquesta línia de préstecs promoguts per l'AGAUR per al finançament del 100 % de l'import de la matrícula.
  • Carpeta UPCRecull la teva carpeta
    Si et matricules per Internet, pots recollir la nova carpeta de la UPC a la secretaria del teu centre docent.
  • Aquest estiu, dedica mitja hora a donar sang
    La donació de sang baixa un 30% al llarg de l'estiu i, en canvi, es mantenen les necessitats als hospitals. El dies 17 i 18 de juliol, de 10 a 14h, participa a la campanya de donació de sang a la Sala Polivalent del Campus Nord.
Sou notícia
L'equip RESSÒ de l'ETSAV guanya el primer premi d'arquitectura al Solar Decathlon Europe 2014

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @BarcelonaTech.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: Viewminder.