Màsters universitaris 2016-2017
Amplia la teva formació cursant un màster en sectors emergents i amb alta demanda de professionals o orienta't cap a la carrera investigadora

A la UPC trobaràs un total de 65 programes de màster universitari, 22 dels quals s'imparteixen totalment en anglès. També hi trobaràs els màsters que habiliten per a l'exercici de professions regulades.

Si necessites més informació, vine a les sessions informatives que s'organitzen a les diferents escoles i facultats de la UPC: el 16 de març, a la FIB; el 17 març, a l'ETSEIB, i el 31, a l'ESEIAAT. També pots venir aquest dimarts 8 de març a la Fira QS World Grad School Tour. I l'11 i 12 de març, professorat de la UPC resoldrà els teus dubtes a Futura, el Saló dels Màsters i Postgraus.

Llegeix-ne més!
  • Fòrums d'empresa
    Una magnífica oportunitat per tenir una primera presa de contacte amb el teu futur professional. Apunta't les dates a l'agenda!
  • 2a convocatòria de places UPC-Xina 2016-2017
    Informa't d'aquest programa que et permetrà realitzar un intercanvi acadèmic en anglès durant sis mesos en una de les universitats xineses amb què la UPC té acords de col·laboració.
  • Beques Iberoamérica-Santander Universidades
    Adreçades a estudiants de grau que vulguin realitzar una estada en una de les universitats iberoamericanes amb conveni amb el Banco Santander. Sol·licituds fins al 31 de maig.
  • 13è Concurs de la Carpeta UPCConcurs Carpeta UPC
    Quina serà la carpeta per al curs vinent? Vota la teva proposta preferida! Tens temps fins al 18 de març.
  • Cursos d'idiomes i comunicació
    Ara pots obtenir crèdits ECTS amb cursos d'idiomes i comunicació. Informa-te'n!
  • Convocatòria d'ajuts del CCD
    Oberta a tota la comunitat universitària, els ajuts aniran destinats a projectes de cooperació per al desenvolupament i propostes d'educació per al desenvolupament i de sensibilització. Sol·licituds fins al 7 d'abril.
  • El cartell #AraUPC té premi!El cartell #AraUPC té premi!
    Busca un cartell 'Ara UPC' als transports públics, fes-li una fotografia i puja-la a Twitter. En fer el tweet, indica'ns on l'has trobat i esmenta el perfil @BarcelonaTech i l'etiqueta #AraUPC. Podràs guanyar una tablet!
  • Participa a la campanya Dia de la Dona a la UPCParticipa a la campanya del Dia de la Dona a la UPC
    Amb motiu de la celebració del Dia de la Dona, avui la UPC engega, a través de Twitter i Facebook, la campanya: #araarquitectaUPC #araenginyeraUPC #aracientíficaUPC #aratècnicaUPC amb l'objectiu de donar visibilitat a les estudiants i acadèmiques de la UPC i reforçar els valors associats a aquestes professions.
  • Participa al Creative Ring Challenge
    Voleu desenvolupar un projecte artístic i multimèdia i fer-lo realitat a la Mercè 2016? Participa en el CreatiFI, un programa de l'Ajuntament de Barcelona finançat per la Comissió Europea que vol estendre l'ús de les tecnologies FIWARE.
Som UPC
La setmana de les curses universitàries
  • La setmana de les curses universitàries
    Aquest cap de setmana va tenir lloc la Unirun, en què la UPC va ser la universitat guanyadora en la categoria masculina i la segona en la classificació general. I el 9 de març arriba la Cursa Nocturna d'Orientació del Campus Nord de la UPC, que enguany celebra el desè aniversari.
  • Primera 'hackaton' universitària de la UPC
    Organitzada per estudiants de la FIB i del CFIS, va comptar amb la participació de més de 400 estudiants universitaris d'arreu d'Europa.

• Un vehicle d'inspecció submarina low cost
    Coneix la història de Joan Bauza, estudiant de l'FNB, i dels seus mesos de treball al Laboratori d'Assajos no Destructius dissenyant i construint un vehicle d'inspecció submarina low cost.

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @BarcelonaTech.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: Stairwell, Madison Museum of Contemporary Art, de sswj.