Orientació professional a la UPC
Seminaris i tallers per encarar amb èxit la cerca de feina

Els centres de la UPC acullen diferents seminaris i tallers d'orientació laboral organitzats per UPC Alumni. Les sessions es realitzen en grups reduïts i et permetran preparar entrevistes i proves psicotècniques de selecció, treure profit d'Internet i les xarxes socials en la cerca de feina, o bé desenvolupar competències professionals. Com a estudiant de la UPC, realitzant un itinerari teòric i pràctic de 30 hores amb diferents tallers, pots obtenir crèdits ECTS. Consulta'n el calendari de sessions i inscriu-t'hi!

Llegeix-ne més!
  • Beques Equitat i acreditacions de l'AGAUR
    Fins al 15 d'octubre es poden sol·licitar la beca Equitat i les acreditacions de l'AGAUR per matricular-se com a becari condicional al curs 2016-2017.
  • Estudiant de grau, certifica el B2
    Recorda que per obtenir el títol de grau has d'acreditar la competència en una tercera llengua. Trobaràs tota la informació sobre el requisit, els certificats vàlids, els cursos del Programa d'idiomes de la UPC i les convocatòries d'ajuts al web.
  • Opina sobre la web UPC
    Volem conèixer la teva opinió sobre la web UPC. Participa!
  • Carpeta guanyadora del concurs Carpeta UPCAda Lovelace Day a la UPC
    El 19 d'octubre se celebrarà aquesta jornada adreçada a les noies estudiants TIC de la FIB, l'ETSETB, l'EPSEM, l'EPSEVG i l'EETAC, en la qual es compartiran les motivacions per triar els estudis TIC i alhora es facilitaran espais de xarxa entre les estudiants. Cal la inscripció prèvia.
  • Campanya al Centre Universitari de la Visió (CUV)
    Adaptació gratuïta de lents de contacte al CUV adreçada a tots els estudiants de la UPC. Informa't i reserva hora.
  • Vols fer un voluntariat social en l'àmbit TIC?
  • Es busquen estudiants a partir de 2n curs amb coneixements TIC per oferir suport tecnològic. 9 entitats ofereixen 29 places en 15 projectes socials. Inscripcions fins al 7 d'octubre.
  • Carpeta guanyadora del concurs Carpeta UPC14è Concurs
    de la Carpeta UPC
    Vols dissenyar la carpeta UPC del proper curs? Inspira't i presenta la teva idea de carpeta. Fins al 30 de novembre.
  • I Concurs d'Espais Vius al Campus Nord
    Tens ganes de millorar els espais del Campus Nord? T'agradaria aportar les teves idees per fer un campus més adaptat a les necessitats de les persones? Anima't a presentar la teva idea, tens fins al 16 desembre!

Som UPC
Sorteig a Instagram Puja la teva foto #lamevaUPC
  • Participa en el Sorteig #lamevaUPC!
    Fes una fotografia del teu dia a dia a la UPC, puja-la a Instagram amb l'etiqueta #lamevaUPC i esmenta el perfil @la_UPC. Participaràs en el sorteig d'un lot de productes d'UPC Shop!

• Entrevista a Elisabet Canalias
  • "Els estudiants heu de buscar activament noves oportunitats"
    Entrevista a Elisabet Canalias, doctora en Ciència i Tecnologia Aeroespacial i llicenciada en Matemàtiques per la UPC. Enginyera d'anàlisi de missió i dinàmica de vol a l'agència espacial francesa (CNES) i alumni de la UPC, experta en el càlcul de trajectòries interplanetàries, ha estat l'encarregada d'inaugurar el curs acadèmic 2016-2017 de la UPC.

• La robòtica puja esglaons!
    L'equip Humanoid Lab de l'IRI ha guanyat el premi CEABOT 2016 amb el robot humanoide Dexter.

• Equips de protecció individual per a pràctiques als laboratoris

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @la_UPC.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: And Here I Am de Thomas Hwak - Creative Commons.