Bon temps i ganes de fer esport?

Arriba el bon temps i el cor torna a bategar amb força. Vols viure emocions, conèixer gent, aprendre i millorar la teva salut? Tot això ho pots fer aprofitant l'ampli ventall d'activitats incloses en la quota d'abonament de les instal·lacions esportives d'Esports UPC: activitats dirigides de salut, arts marcials, fitnes, running, escalada interior, escoles esportives de tennis de taula, esgrima i bàdminton... i moltes altres outdoor per gaudir del bon temps! Si encara tens dubtes, el dia 6 d'abril és la jornada de portes obertes i, a més,... sabies que moltes es poden reconèixer com a crèdits ECTS? Abona't!

Esports UPC, on l'esport batega!

Llegeix-ne més!
Som UPC
RCR Arquitectes: Premi Pritzker 2017
  • RCR Arquitectes: Premi Pritzker 2017
    Els arquitectes Rafael Aranda, Carme Pigem i Ramon Vilalta, de l'estudi RCR Arquitectes i alumni de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès (ETSAV), han rebut el Premi Pritzker d'Arquitectura 2017, considerat el Nobel de l'arquitectura. Els tres arquitectes han estat professors visitants de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB) durant el primer quadrimestre d'aquest curs i també van impartir docència fa uns anys a l'ETSAV.
  • La UPC, entre les 30 millors del món en Arquitectura i entre les 40 millors en Enginyeria Civil i Estructural
    Segons l'edició 2017 dels QS World University Rankings by Subject, publicada el 8 de març. Així mateix, es troba entre les cent primeres en Enginyeria de Telecomunicacions, Elèctrica i Electrònica, i en Matemàtiques (rang 51-100).
  • Felicitats! La FIB fa 40 anys en plena forma
    La Facultat d'Informàtica de Barcelona celebra aquest any 2017 el seu 40 aniversari i ho fa en plena forma: amb més de 10.000 titulats; programant noves titulacions per al curs vinent, com ara el nou grau en Ciència i Enginyeria de Dades (conjuntament amb l'FME i l'ETSETB de la UPC), i rebent el reconeixement del segell internacional Euro-Inf i l'acreditació amb excel·lent de les titulacions que actualment imparteix per l'Agència per a la Qualitat catalana. Al llarg d'aquest any hi ha programades diverses activitats per celebrar-ho.
  • FIB 40 anys crean talent
  • Resolt el Concurs Imatges del Sud i presentació de projectes de cooperació UPC de 2016
    El jurat ha valorat molt positivament la resposta i la qualitat dels 258 treballs presentats al concurs. El lliurament de premis es farà el proper 5 d'abril, a les 12 h, durant l'acte de presentació de projectes 2016 del CCD. Vols saber quins treballs són els guanyadors?

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @la_UPC.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova) Instagram (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: Servei d'Esports UPC.