Esteu aquí: Inici > Més notícies > La UPC, entre les 30 millors del món en Arquitectura i entre les 40 millors en Enginyeria Civil i Estructural

Segons l’edició 2017 dels QS World University Rankings by Subject

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) es posiciona entre les 30 millors institucions del món en l’àmbit de l’Arquitectura (en el lloc 26) i entre les 40 millors en Enginyeria Civil i Estructural (en el lloc 34), segons l’edició 2017 dels QS World University Rankings by Subject, publicada el 8 de març. Així mateix, es troba entre les cent primeres a Enginyeria de Telecomunicacions, Elèctrica i Electrònica i a Matemàtiques (rang 51-100).

08/03/2017
 La UPC es posiciona en 14 de les 46 disciplines analitzades en l’edició del 2017 QS by Subject, quatre més que en l’edició anterior, i se situa també en quatre camps, un més que a l'edició anterior. Aquesta edició del QS by Subject ha integrat l’antic QS by Faculty tot avaluant cinc grans camps: Arts i Humanitats, Enginyeria i Tecnologia, Ciències de la Vida i Medicina, Ciències Naturals i Ciències Socials. Així mateix, cada camp es desagrega en una sèrie de disciplines, fins arribar a un total de 46 classificacions més: deu a Arts i Humanitats, sis a Enginyeria i Tecnologia, nou a Ciències de la Vida i Medicina, set a Ciències Naturals i 14 a Ciències Socials. En els dos casos s’utilitzen els mateixos quatre indicadors, centrats en la reputació i la recerca de les institucions: enquesta de reputació als acadèmics, enquesta de reputació a ocupadors, citacions per document i índex-H. No obstant això, el pes de cada indicador es modula en funció de la classificació.

Pel que fa a les disciplines, la UPC es col·loca al lloc 26 del món (pujant tres posicions respecte a l’any passat), entre les deu primeres europees (al lloc 9) i la primera a Espanya en Arquitectura, i se situa al lloc 34 en Enginyeria Civil i Estructural (pujant cinc posicions respecte a l’any anterior). També se situa entre les cent primeres universitats al món en Enginyeria de Telecomunicacions, Elèctrica i Electrònica, i a Matemàtiques (rang 51-100).

La Universitat es posiciona també en altres àmbits, com el d’Art i Disseny (101-150), per primer cop, i en els de Ciències de la Computació (101-150), Enginyeria Industrial, Mecànica i Aeronàutica (101-150), Estadística (101-150), Ciència dels Materials (151-200), Enginyeria Química (201-250) per primer cop, Agricultura (201-250) també per primera vegada, Ciències del Medi Ambient (201-250), Física i Astronomia (251-300) i Administració d'Empreses (251-300), en aquest darrer cas també per primer cop.

Quant als camps, la UPC es col·loca al lloc 84 en Enginyeria i Tecnologia; al 299 en Ciències Naturals; al 363 en Ciències Socials i Administració d’Empreses per primer cop, i al 384 en Arts i Humanitats.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Els cinc alumnes, durant la construcció del pavelló al Tongji International Construction Festival 2017 L’ETSAB, menció d’honor del Tongji International Construction Festival 2017 L’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) de la Universitat Politècnica ... [llegir +]
Carles Puigdemont, en el moment de la firma del Pacte Nacional per a la Indústria, juntament amb els agents econòmics i socials La UPC se subscriu al Pacte Nacional per a la Indústria La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s’ha adherit, juntament amb altres universitats, ... [llegir +]
Membres de l'equip d'estudiants de l'ESEIAAT organitzadors Estudiants de l’ESEIAAT organitzen, per primer cop a Espanya, el concurs internacional universitari de construcció de coets La seu de l’associació europea d’estudiants d’enginyeria aeronàutica EUROAVIA a l’Escola ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)