Sol, platja i... cursos d'estiu a la UPC!

Viu un estiu diferent fent cursos d'idiomes, d'informàtica o vinculats a la tecnologia, el medi ambient i molt més.

Informa't de les activitats d'estiu adreçades als estudiants UPC i a la resta de la comunitat científica i al públic en general: cursos, tallers i xerrades oberts a tothom, en els quals la ciència i la tecnologia són les protagonistes. Consulta l'oferta d'activitats, algunes de reconegudes amb crèdits ECTS.

Fes 'refresh' a l'ombra de la UPC!

Llegeix-ne més!
Som UPC
  • El programa Erasmus 'compleix' 30 anys fent més Europa
    El programa d'intercanvis Erasmus (acrònim del nom oficial en anglès European Region Action Schem for the Mobility of University Students) ha fet 30 anys. Va néixer amb la voluntat de fomentar la cooperació entre les universitats europees i avui dia ha sobrepassat aquest marc i afavoreix relacions entre universitats de països d'arreu del món mitjançant altres programes hereus de l'Erasmus. La UPC participa i col·labora activament en el desenvolupament d'aquests programes com a eix principal i estratègic de la seva política d'internacionalització amb convenis signats amb universitats de més de 40 països, amb les quals facilita la mobilitat d'un gran nombre d'estudiants.
  • Fons digital J. A. Coderch a l'ETSAV, una nova eina per la recerca i la docència
    El 18 de maig, a les 11.30 h, es va presentar a la biblioteca de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès (ETSAV) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), el Fons Digital J. A. Coderch, que conté l'obra de l'arquitecte català Josep Antoni Coderch de Sentmenat. Es tracta d'una plataforma digital concebuda com a eina de recerca i de docència, consultable des de la biblioteca i que substitueix l'antic Arxiu Coderch en paper, catalogat recentment per la mateixa Escola.
  • Fons digital J.A. Coderch a l'ETSAV, una nova eina per la recerca i la docència
  • Un treball de fi de màster per fer la certificació energètica de l'EPSEB
    Nuria Barriuso i Sandra Boned, estudiants del màster universitari en Gestió de l'Edificació, van emprendre el treball de fi de màster amb un repte: fer l'estudi energètic de l'edifici de l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona. Aquest TFM es va realitzar dins del marc del programa UPC Energia 2020, en el qual s'ha iniciat tot un procés de col·laboració entre personal tècnic, estudiants i professorat de la UPC per fer les certificacions energètiques dels edificis de la UPC.
  • Un treball de fi de màster per fer la certificació energètica de l'EPSEB

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @la_UPC.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova) Instagram (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: 'A slice of heaven', d'Aris Tsagaridis - Creative Commons.