Vés al contingut (premeu Retorn)

Universitats d'estiu i idiomes a l'estranger

Vols fer un curs a l'estranger aquest estiu?... Potser un curs d'idiomes? O bé un curs d'estiu sobre algun tema d'enginyeria, on a més de seguir un tema tècnic, practiques l'anglès o un altre idioma?
En aquest apartat es publiquen les diverses informacions sobre cursos d'estiu de diverses universitats del món, que han fet arribar la seva informació a aquest Gabinet.

Els cursos són molt variats: d'enginyeria, d'economia i business, d'idiomes (anglès, francès, portuguès,etc.), etc.
I a molts llocs.

La informació està ordenada per països de destinació.

(Nota: Aquest Gabinet declina qualsevol responsabilitat respecte a la informació i qualitat dels cursos. Només en fa difusió.)

► Alemanya

► Suècia

► Suïssa

► Taiwan (República de Xina)

► Turquia

► Xina (República Popular de Xina)

Per a més informació sobre aquests cursos, si us plau contacta directament amb la coordinació del programa corresponent; directament en la universitat organitzadora.