Arriba la primavera... És l'hora de fer esport!

Arriba el bon temps i el cor torna a bategar amb força. Vols viure emocions, conèixer gent, aprendre i millorar la teva salut? Tot això ho pots fer aprofitant l'ampli ventall d'activitats incloses en la quota d'abonament de les instal·lacions esportives d'Esports UPC: activitats dirigides de salut, arts marcials, fitnes, running, escalada interior, escoles esportives de tennis de taula, esgrima i bàdminton... i moltes altres outdoor per gaudir del bon temps! A més... sabies que moltes es poden reconèixer com a crèdits ECTS? Si encara tens dubtes, amb motiu del Dia Mundial de l'Activitat Física el 6 d'abril, us conviden a gaudir de les instal·lacions esportives de Barcelona i Terrassa. Abona't!

Llegeix-ne més!
Som UPC
  • Els millors informadors dels estudis de grau i màster de la UPC
    Un any més, la UPC ha estat present al Saló de l'Ensenyament, del 14 al 18 de març, i al Saló dels Màsters i Postgraus, Futura, els dies 16 i 17 de març, per presentar-hi les noves titulacions i tota l'oferta d'estudis de grau i màster. 79 estudiants de la UPC de diferents graus i màsters de diferents àmbits van col·laborar-hi, juntament amb professorat de la Universitat, informant els futurs estudiants i compartint la seva experiència. Moltes gràcies a tots!
  • Els millors informadors dels estudis de grau i màster de la UPC
  • Deixalles agrícoles reciclades en material aïllant per a la construcció
    José Miguel Carranco és estudiant del màster universitari en Construcció Avançada en l'Edificació de l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (EPSEB) i ha desenvolupat el seu treball de fi de màster sobre el desenvolupament d'un material aïllant tèrmic basat en deixalles agrícoles per millorar el confort d'habitatges a Burkina Faso. És un projecte basat en el treball amb tecnologies i materials alternatius que, a més, té un component social important, de la mà de l'ONG Organització LAAFI.
  • 'Crowdfunding' per a la prevenció de la metàstasi
    Arnau Sadurní, estudiant de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicacions de Barcelona, ETSETB, conjuntament amb un grup d'estudiants de Biologia Humana i Enginyeria Biomèdica de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), han iniciat una campanya de micromecenatge per finançar un projecte per prevenir la metàstasi. Vols col·laborar en aquesta campanya?

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @la_UPC.

Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova) Instagram (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: Marta Bacardit.