Vegeu aquest butlletí com a pàgina web

Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech. e-estudiantat. Publicació electrònica per a l'estudiantat de grau i màster universitari de la UPC
Publicació digital per a l'estudiantat de grau i màster universitari
12 de març de 2013. Número 7
Màsters universitaris 2013-2014

Coneixes l'oferta de màsters universitaris de la UPC per al proper curs?

L'oferta inclou 63 programes de màster universitari, 26 dels quals s'imparteixen totalment en anglès. També hi trobaràs els màsters que habiliten per a l'exercici de professions regulades i 13 màsters amb el segell de qualitat Erasmus Mundus.

Informa't de tot el que cal saber sobre els màsters: oferta, accés i preinscipció, preu i beques i ajuts a què pots optar.

UPC Global, nova carpeta UPC
  • UPC Global, nova carpeta UPC
    La proposta de Jordi Arcas, estudiant d'Enginyeria de Telecomunicació a l'ETSETB, serà la imatge de la nova carpeta UPC per al curs 2013-2014.
  • Fòrum interrail
    Un espai de trobada per debatre temes científics, tecnològics i socials d'actualitat ferroviària amb professionals del sector. Les tardes dels dijous, al Museu del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú.
  • Cursos EXPLORA 2013
    Descobreix aquests cursos, que combinen classes teòriques amb sortires de camp, i que t'endinsaran en temes científics i tecnològics amb un eix comú: l'aprofitament dels recursos de la natura. Amb el reconeixement de crèdits ALE i ECTS.
Concurs Emprèn UPC
  • Concurs Emprèn UPC
    Tens una idea de negoci? Doncs presenta't a aquest concurs que vol fomentar l'esperit emprenedor i la cultura de la innovació a la UPC. Fins al 22 de març.
  • Premi Davyd Luque
    Oberta una nova edició d'aquest concurs que premia el desenvolupament d'idees innovadores en el camp de les TIC. Fins al 18 d'abril.
  • Nova tarifa d'aparcament
    Aprofita la nova tarifa reduïda per a l'estudiantat UPC al pàrquing del Campus Nord: 4 € (IVA inclòs) per cada estada compresa entre les 7.30 h i les 22 h. Només cal que t'identifiquis amb el carnet UPC.
Del Mobile al món

Imatge de capçalera: Biblioteca del Campus del Baix Llobregat

Punt d'Informació UPC, (obriu en una finestra nova) Twitter UPCinforma, (obriu en una finestra nova) Facebook Jo també vull estudiar a la UPC, (obriu en una finestra nova)
iTunes University, (obriu en una finestra nova) YouTube, (obriu en una finestra nova) UPCtv, (obriu en una finestra nova)