Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Notícies / Presentació de ponències al CIBIM XIV

Presentació de ponències al CIBIM XIV

El professor Enrique Zayas va presentar dues ponències al "Congreso Iberoamericano de Ingeniería Mecánica", CIBIM XIV, que va tenir lloc a Cartagena de Indias (Colòmbia) del 12 al 15 de novembre de 2019.

La ponència “Asignatura Proyecto II: integradora de conocimientos en el grado de Ingeniería de Tecnologías Industriales” es va preparar en col·laboració amb la professora Lluïsa Jordi, del grup de recerca CDEI-DM, i la ponència “Comparativa de levas obtenidas mediante los procesos de fabricación por fresado y por electroerosión” en col·laboració amb la professora Irene Buj del grup de recerca TECNOFAB.

El congrés va ser organitzat per la "Universidad Industrial de Santander" (UIS) a Colòmbia.

Link del congrés: