Comença la IV edició de l'Escola de Tardor Nexus24

Facilitem que els equips de projectes Nexus24 practiquin amb eines de treball col·laboratiu, i compta sempre amb la presència de persones expertes que col·laboren amb el programa.

Els dies 17, 19, 26 i 27 d'octubre celebrem  la IV edició de l'Escola de Tardor Nexus24, un espai on els cinc equips Nexus24 de la convocatòria 2017 viuran diferents experiències i aprenentatges en el marc del Treball en Equips Col·laboratius, metodologia que hauran de posar en pràctica en el desenvolupament dels seus projectes.

Aquesta serà la quarta edició d'aquesta formació especialitzada que sempre ha comptat amb la participació de formadors externs que col·laboren de manera desinteressada. En aquest document Trello (eina que fem servir habitualment en TEC) podeu trobar l'agenda de la jornada.

• El primer dia comptarem amb la presència de Tejeredes, de la mà d'Esther Camacho. Amb ella treballarem tots els aspectes relacionats amb el propòsit i la cohesió dels equips.
  • El segon dia comptarem amb l'energia de We Question Our Project, de la mà de l'Itziar Pobes i el Marc Garcia. Amb ells començarem a qüestionar-nos l'abast i essència del projecte, farem prototips i els posarem a prova amb usuaris reals. Ens ajudaran a definir i dissenyar el servei que donarà el projecte.
  • El tercer dia la col·laboració treballarem metodologies àgils amb l'Àlex Muntada i l'Albert Renom, facilitadors habituals dels equips Nexus24 i usuaris avançats d'Agile . Amb ells aprendrem com organitzar-nos per treballar de forma àgil durant la gestió dels projectes.
  • El quart i últim dia ens tornarà a visitar en Dani Giménez Roig (Responsable de Gestió de Coneixement de l'Agència de Salut Pública de Catalunya) i treballarem com ha de ser la comunicació dels projectes col·laboratius.

La col·laboració és viva al Programa Nexus24. Moltíssimes gràcies.