Ara, més opcions per acreditar la tercera llengua

Per a l'obtenció del teu títol de grau, cal que acreditis el coneixement d'una tercera llengua. Des d'ara, s'han ampliat les opcions per fer-ho: cursant 9 crèdits ECTS d'assignatures impartides en una tercera llengua, fent una estada en una universitat o empresa estrangera en el marc d'un programa de mobilitat o d'un conveni de cooperació educativa, presentant el teu projecte fi de grau en una tercera llengua o bé presentant un certificat d'idiomes de nivell B2.2.

Llegeix-ne més!
Som UPC
Estudiants de la UPC, ESADE i l'IED dissenyen, amb el CERN, solucions innovadores per als grans reptes de la humanitat

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @la_UPC.

Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova) Instagram (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: 'Dictionaries in class', de Jim George.