Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Notícies / L'equip Kinetic Krew arriba a la final del Movella Biomechanics Challenge

L'equip Kinetic Krew arriba a la final del Movella Biomechanics Challenge

Participació del Kinetic Krew al Movella Biomechanics Challenge

L’equip del Simulation and Movement Analysis Lab de l’EEBE, anomenat “Kinetic Krew”, format per Mohanad Harba (doctorand), Carles Margelí (professor associat), Joan Badia (estudiant de màster) i Andrés Garcia (estudiant de màster) van quedar finalistes al Biomechanics Challenge organitzat per Movella (empresa de sensors inercials). En aquesta competició virtual hi van participar més de 80 equips d’arreu del món, vuit dels quals van passar a la final, incloent-hi els Kinetic Krew.

En aquesta competició es va proporcionar als participants, dades biomecàniques d’esquiadors fent voltes en una pista. Eren dades de sensors inercials i de GPS. Els participants havien de dissenyar un mètode matemàtic per avaluar i predir el rendiment (basat en dades com el balanç o la potència mecànica).