Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Notícies / Participació de professorat del DEM en el XII Congrés CIDUI 2023

Participació de professorat del DEM en el XII Congrés CIDUI 2023

Els passats 4, 5 i 6 de juliol es va celebrar a la Universitat de Lleida el XII Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació – CIDUI 2023.

Els nostres companys Lluïsa Jordi i Pau Català hi van assistir i van presentar dues ponències relacionades amb el tractament dels Objectius de Desenvolupament Sostenible dins de l’Enginyeria Mecànica i la transició de l’alumnat de batxillerat cap a la universitat.

Concretament:

• Objectius de Desenvolupament Sostenible. Una mirada des de l’Enginyeria Mecànica. El projecte ECOMEC, de Pau Català Calderon, Lluïsa Jordi Nebot, Joaquim M. Veciana Fontanet i Rosa Pàmies-Vilà.
  • La Tecnologia Industrial a les Proves d’Accés a la Universitat de Catalunya, de Rosa Pàmies-Vilà, Lluïsa Jordi Nebot i Joan Puig-Ortiz