Vés al contingut (premeu Retorn)

La startup sOwlers, desenvolupada a l'Explorer UPC Space, guanya un viatge a Silicon Valley

Dídac Cabús i Aleix Sala, integrants de sOwlers, han desenvolupat Security All, un projecte basat en un sistema de protecció intel·ligent davant ciberataques per a Pimes i particulars.
Entrega de premis a l'Explorer UPC Space

Barcelona, 18 de juny de 2018 -. La startup que vetlla per la seguretat de les Pimes i particulars davant ciberatacs impulsada pels emprenedors Dídac Cabús i Aleix Sala ha estat triada com el millor projecte de l'Explorer UPC Space i ha obtingut una plaça per viatjar a Silicon Valley al costat dels altres 52 millors joves emprenedors de la IX edició del programa Explorer que impulsa Banc Santander a través de Santander Universitats i coordina el Centre Internacional Santander Emprenedoria (CISE), en el marc de la iniciativa global Santander X. L'acte de presentació de projectes ha donat tancament a l'edició 2018 del programa en l'UPC Barcelona Explorer Space, on 24 emprenedors han rebut suport, assessorament i formació durant els últims 5 mesos gràcies al suport de SECOT amb el programa.

sOwlers  és una startup orientada a solucions i serveis en els camps de les Telecomunicacions i Ciberseguretat: proveeix serveis de consultoria per a la presa de decisions en estratègia i implantació de tecnologies que facilitin la protecció i continuïtat dels negocis enfront de les amenaces digitals. L'equip de sOwlers elabora la gestió de projectes per a una àmplia varietat d'indústries relacionades amb el sector TIC amb objectiu d'aplicar un procés transitori de productes i desenvolupaments a sistemes comercials i operatius.

Security All és un firewall amb una interfície de control intuïtiu per a usuaris no experts i un disseny agradable adaptat a l'ajusto oficina i domèstic. El producte permet identificar de manera autònoma i eliminar noves amenaces a la xarxa derivades de l'exposició a la varietat de nous dispositius IoT al mercat. Amb l'objectiu de protegir la informació crítica i salvaguardar les comunicacions, Security All permet a més l'actualització del dispositiu en comunitat per consolidar un coneixement col·lectiu.

Comunitat i innovació a Silicon Valley

Dídac viatjarà el 15 novembre a Silicon Valley, Califòrnia, al costat d'altres 52 joves emprenedors, un per cada Explorer Space que el programa posseeix en tota Espanya, Argentina i Portugal i junts podran explorar el principal ecosistema de tecnologia i innovació del món. L'agenda d'aquesta immersió en Sant Francisco i voltants inclou masterclasses en universitats com Standford o Berkeley, contacte amb inversors i visites a empreses tecnològiques capdavanteres com Google, Facebook, LinkedIn o Airbnb.

L'objectiu d'aquesta experiència és inspirar i potenciar als joves emprenedors per accelerar el desenvolupament de les seves startups, brindant-los connexions per a la internacionalització dels seus projectes i la cerca de finançament, alhora que es genera una comunitat que crea sinergies molt enriquidores tant a nivell personal com a professional.

Al seu retorn, els 53 joves assistiran a la Ciutat Grup Santander de Boadilla del Monte on un jurat integrat per representants de Banc Santander, CISE i entitats col·laboradores seleccionaran als guanyadors nacionals d'Explorer 2018. Els tres millors emprenedors rebran una dotació econòmica (30.000, 20.000 i 10.000 euros) perquè puguin accelerar els seus projectes.

Finalistes UPC Explorer Space 2018

Bisiontech, un projecte - liderat per Ferran Juscafresa - que proposa anar un pas més enllà en relació a com ens comuniquem amb el programari, ha estat seleccionat pel jurat com a finalista per al premi en la categoria Disruptive Technology Explorer Award que impulsa INDRA i podrà optar a 3.000 euros per al desenvolupament del seu projecte i assessorament per part dels professionals de Indraventures.

El programa Explorer “Joves amb Idees” promou el talent jove, l'esperit emprenedor i la creació d'idees innovadores i forma part de la comunitat global d'emprenedoria Santander X (www.santanderx.com). En les seves vuit edicions anteriors, Explorer ha afavorit la creació de més de 500 empreses i ha potenciat els projectes de més de 4500 emprenedors.