Vés al contingut (premeu Retorn)

Reconeixement de crèdits (estudis de grau): Itinerari Emprenedor

A partir del curs acadèmic 2018-2019, es podrà reconèixer amb un màxim de 6 ECTS la realització d'un Itinerari Emprendor en els diferents estudis de grau de la UPC.
Reconeixement de crèdits (estudis de grau): Itinerari Emprenedor
Estudiants - prototip projecte

La realització d'un Itinerari Emprendor - associat al programa Emprèn UPC - serà reconegut amb crèdits,computables a l'efecte de l'obtenció d'un títol oficial de grau, a partir del pròxim curs 2018-2019.

L'Itinerari s'adaptarà a les característiques de cada projecte; en funció de la dedicació, de les activitats realitzats i dels resultats assolits, es podran obtenir entre 2 i 6 ECTS. Amb aquesta mesura es vol reconèixer la feina dels estudiants que treballin en la validació / desenvolupament d'una idea de negoci pròpia.

--

Més informació: Serveis de suport a la creació d'empreses per a estudiants / alumni UPC.

Consultes: