Vés al contingut (premeu Retorn)

e-Tech Racing presenta nou vehicle per a les competicions

L'equip presenta el 30 de juny el nou monoplaça amb el que competirà a la Formula Student d'aquest any.
e-Tech Racing presenta nou vehicle per a les competicions

L'equip de cotxe de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), e-Tech Racing, tindrà nou vehicle 100% elèctric amb el que competirà a la propera edició de Formula Student, l'eTR-08, que presentaran en societat el proper divendres 30 de juny a les 19h  la Plataforma Marina del Parc del Fòrum.

Per poder assistir a l'esdeveniment només cal emplenar el formulari que es troba al web de l'equip.

Aquest monoplaça significarà el tancament d'una era, ja que serà l'últim prototip que seguirà l'actual concepte, i serà l'inici d'una nova era de l'equip que començarà l'any que ve amb el seu desè aniversari.

Aquest any, després de molt temps de preparació per als exàmens d'accés a les competicions, l'equip ha aconseguit classificar-se per a 7 competicions internacionals, de les quals participarà en 3. Com sempre es podrà veure el monoplaça rodar al Circuit de Catalunya durant l'esdeveniment nacional que tindrà lloc del 6 al 12 d'agost. I aquest any per primer cop l'equip participarà a Formula Student Netherlands al circuit de TT Assen i a la competició més prestigiosa, Formula Student Germany al circuit de Hockenheim.

NOTA: en cas de pluja la presentació es realitzarà a la Sala d'Actes de l'EEBE.