“Més enllà d’un vincle” - 10a Jornada UPC Alumni

• “Més enllà d’un vincle” - 10a Jornada UPC Alumni
  • 2023-10-18T18:00:00+02:00
  • 2023-10-18T23:59:59+02:00
  • Jornada anual UPC Alumni, conferències, i altres activitats divulgatives i/o de networking.
Quan?

18/10/2023 des de 18:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Museu de la Ciència CosmoCaixa, Barcelona.

Nom de contacte

Telèfon de contacte

Afegiu l'esdeveniment al calendari

#MésQueUnVincle

"Més enllà d'un vincle" és el concepte creatiu de la Jornada, que està dissenyada per inspirar-te a connectar amb altres professionals i ampliar els teus horitzons de coneixement.

16:30 - 18:00 Visita lúdica al Museu de la Ciència CosmoCaixa (opcional).

• Bosc Inundat
  • Sala Univers

18:00 Benvinguda institucional

• Josep Maria Vilà, president d'UPCAlumni.
  • Montse Guàrdia, presidenta del Consell Social de la UPC.
  • Núria Garrido, vicepresidenta d'UPC Alumni.

18:20 -19:45 UPC Alumni Talks

19:50 Cloenda institucional

• Josefina Antonijuan, vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat.

20:00 Còctel i networking

Conductor de l’acte

Lluís Soldevila

CEO d'Acktitude i alumni de la FIB.

Ponents

Helena Arias Casals

Membre de l’expedició Hypatia i estudiant del doble grau en Enginyeria Mecànica i Electrònica a l’Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT).

David Riudor

CEO i cofundador de Goin, una app d'estalvi enfocada a joves que acumula milers de descàrregues a Android i Apple. Alumni de l'ETSETB, situat dintre de la llista Forbes dels menors de 30 més influents en el sector financer.

Ruth Gow

Alumni de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (ETSAV) on va cursar el màster d'Arquitectura. Forma part de l'equip de Medi Ambient de l'empresa Bax & Company on treballa principalment en projectes de Ciutats Saludables.

Belinda Dura

Arquitecta naval al departament de disseny conceptual de l’empresa noruega, VARD. Alumni de la Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB).

Diego Bartolome

Fundador i CEO de Sintetic.AI. Donen suport a les empreses implementant intel·ligència artificial per potenciar i aconseguir millors resultats. És doctor en el programa de Teoria i Senyal de la Comunicació i enginyer de telecomunicacions.

Elisenda Bonet-Carne

Responsable científica del Centre d'Investigació en Medicina Fetal BCNatal a l’Hospital Clínic i Sant Joan de Déu. Enginyera de Telecomunicacions per l’Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB).

Vicenç Aguilera

Director històric de la indústria de l’automòbil a Espanya. Enginyer industrial, alumni de l’ETSEIB. Ha ocupat càrrecs com president de SEAT Sport, president del clúster d'automoció de Catalunya o president del Circuit de Catalunya, entre d'altres.

Alfons Carnicero

Enginyer industrial per l'ETSEIB. Cofundador i CEO d’Able Human Motion, una start-up de dispositius mèdics que té la missió de facilitar la mobilitat. Cal destacar, la tecnologia de l'exoesquelet que brinda una independència més gran a les persones amb discapacitat.

Inscriu-te a la Jornada
Les teves dades de contacte serviran per mantenir un registre dels inscrits i mantenir-te informat. Uneix-te a l'experiència!

Patrocinadors